سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان تا حدود زیادی به سایز و نوع آن بستگی دارد، از لحاظ انواع مختلف گرید های یک تا چهار وجود دارد. کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از کارخانه‌ های معروف در تولید میلگرد و سایر محصولات فولادی است. در کارخانه ذوب آهن اصفهان انواع میلگرد که شامل میلگرد ساده، میلگرد آجدار و همچنین کلاف بوده، تولید می ‌شود.
همچنین همانطور که پیش‌ تر نیز اشاره کردیم این میلگرد‌ ها در سایز های مختلف و در گرید های A1 تا A4 جهت مصارف و کاربرد‌ های مختلف تولید می ‌شود. این میلگرد‌ ها برای صادرات به سایر کشور‌ های مختلف نیز تهیه و تولید می ‌شوند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد صادراتی اصفهان

عوامل موثر بر قیمت میلگرد صادراتی اصفهان

عوامل موثر بر قیمت میلگرد صادراتی اصفهان به کارخانه تولیدی آن میلگرد‌ ها، اندازه‌ آن ها، مواد اولیه تشکیل دهنده‌ی میلگرد‌ ها، نحوه تولید شدن میلگرد، رعایت شدن استاندارد های مورد نیاز در تهیه این محصول و عوامل متعدد دیگر بستگی دارد.
کارخانه ذوب آهن اصفهان قیمت محصولات خود را که میلگرد نیز از جمله آن محصولات تولیدی است به صورت روزانه اعلام می ‌شود، تا خریداران این محصول بتوانند در بهترین زمان و مناسب‌ ترین قیمت خرید خود را انجام دهند. قیمت میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان را می ‌توان در هر لحظه از سایت فروش آهن 724 مشاهده کرد و در قیمت و زمان مناسب خریداری را انجام داد.

ویژگی‌ های میلگرد صادراتی اصفهان

ویژگی‌ های میلگرد صادراتی اصفهان

از جمله ویژگی‌ های میلگرد صادراتی اصفهان باید گفت که قیمت این میلگرد ها طبق میزان عرضه و تقاضایی که در بازار وجود دارد متفاوت است. از آنجا که کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از کارخانه‌ های مهم در تولید و عرضه و همچنین صادرات میلگرد بوده، همه‌ی استاندارد های بین‌المللی در آن به کار گرفته شده است و همیشه از مواد اولیه مرغوب برای تولید آن استفاده می ‌شود. مجتمع تولیدی و صنعتی ذوب آهن اصفهان با رعایت تمام این شرایط، استاندارد ها و … که در بالا ذکر شده، با توجه به هزینه‌ های حمل و نقل، شرایط سیاسی کشور، تحریم‌ ها، میزان تورمی که متغیر است، تغییرات قیمت روز به روز را در سایت خود اعلام می کند.
در کارخانه ذوب آهن اصفهان میلگرد صادراتی طبق استاندارد های کشور روسیه تهیه می ‌شود که سه نوع استاندارد برای آن تعریف شده است شامل A2, A1 و A3 نوع یک میلگرد ساده نامیده می ‌شود، که سطحی کاملا صاف و بدون هر گونه آج دارد، نوع دوم آن نیز به نام میلگرد آجدار شناخته می ‌شود، نوع سوم این میلگرد که برای صادرات بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد نیز به عنوان میلگرد آجدار نام‌گذاری شده است. با این تفاوت که مقاومت آن نسبت به میلگرد نوع دوم بیش تر است.

نوشتن دیدگاه