سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
ضوابط گروه میلگرد را بدانید

میلگردها به عنوان مهمترین مقطع فولادی در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و بسیاری از پروژه‌های صنعتی قابل استفاده هستند. از میلگردها برای ساخت ستون، ساخت اسکلت‌های فلزی و همچنین آرماتوربندی استفاده می‌شود. یک نکته مهم در مورد میلگرد شرط ایمنی و درست به کار بردن آن‌ها در سازه مد نظر است. قطعا این را می‌دانید که هر سازه‌ای بزرگ یا کوچک بدون در نظر گرفتن ضوابط مربوط به گروه میلگرد و همچنین استفاده نکردن از میلگرد مرغوب، دچار مشکلاتی مانند ضررهای مالی و جانی خواهد شد. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد ضوابط میلگرد صحبت کنیم تا انتهای این مقاله از آهن724 همراه ما بمانید.

ضوابط گروه میلگرد را بدانید 

نکات و ضوابط اجرایی در به کارگیری گروه های میلگرد کدامند؟

میلگردها انواع مختلفی دارند و از نظر سایز، وزن، قطر، نحوه ساخت و حتی کارخانه تولیدکننده با یکدیگر متفاوت هستند. هر نوع میلگردی که خریداری می‌شود لازم است در هنگام نصب موارد مهمی برای آن در نظر گرفته شود. اما به نظر شما مهمترین ضوابط اجرایی گروه میلگرد مربوط به چه مواردی است؟
پارامترهای مهمی هستند که باید در هنگام ضوابط اجرایی گروه‌های میلگرد در نظر گرفته شوند که از این ضوابط می‌توان به قطر ملیگرد، تعداد میلگرد موردنظر، جوش دهی، اتصالات میلگردها به یکدیگر، ضوابط استفاده از میلگرد در بتن و... اشاره کرد.
هرکدام از این موارد گفته شده باید طبق قواعد خاص اجرا شوند. در پروژه‌های ساختمانی معمولا از یک میلگرد تک استفاده نمی‌شوند و باید تعداد زیادی از میلگردها برای جاهای مختلف ساختمان استفاده شوند؛ به همین ضوابط گروه میلگرد مسئله مهمی است.  شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد 14 اهواز ، قیمت میلگرد 14 میانه و دیگر انواع میلگرد با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرید.

نکات و ضوابط اجرایی در به کارگیری گروه های میلگرد کدامند؟

ضوابط گروه های میلگردی که با هم تماس دارند

یکی از ضوابط میلگردها، شامل میلگردهایی می‌شود که در کنار همدیگر قرار داده شوند و یا به نوعی به هم متصل می‌شوند. به عنوان مثال؛ برای ساخت ستون باید تعدای میلگرد در کنار همدیگر قرار بگیرند که نحوه قرارگیری آن‌ها نیازمند توجه به ضوابط خاصی است. در این مثالی که گفته شد، باید تعداد میلگرد، قطر میلگرد، نحوه قرارگیری میلگردها همگی طبق قوانین خاص و با دقت در کنار هم اجرا شوند و حتی در برخی از موارد می‌توان آن‌ها را با خاموت پوشاند. حتی در برخی از موارد می‌توان تعدادی میلگرد را مشخص کرد و دقیقا همان تعداد را برای ساخت ستون استفاده کرد.
بیش از هرچیزی نکته مهم در مورد ضوابط گروه میلگرد این است که باید از کیفیت میلگرد خریداری شده مطمئن باشید؛ یادتان باشد که بیش از اجرای دقیق این ضوابط، این کیفیت نوع میلگرد است که می‌تواند دوام و استحکام سازه موردنظر شما را تضمین کند. شما می‌توانید برای خرید و سفارش میلگرد با کارشناسان آهن 724 تماس بگیرد و با توجه به نوع سازه و موقعیت جغرافیایی پروژه خود، با راهنمایی کارشناسان ما بهترین و باکیفیت‌ترین نوع میلگرد را خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه