سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
فروشندگان میلگرد


میلگرد یکی از مقاطع فولادی است که همه‌ی ما کم و زیاد از نزدیک آن را دیده‌ایم. استفاده از میلگرد به سال‌های خیلی دور برمی‌گردد. میلگردها کاربردهای مختلفی دارند چه در ساختمان‌سازی و چه در صنایع مختلف! در کشور ما تولیدکنندگان زیادی در زمینه میلگرد فعالیت دارند. هرکدام از این کارخانه، میلگردهایی با وزن، سایز و همچنین کیفیت متفاوت تولید می‌کنند. با این که این تولیدکنندگان، میلگردهای متفاوت تولید می‌کنند؛ اما معمولا یک استاندارد مشخص برای تولید این محصول دارند.
میلگردها با توجه به نوع کارائی، در سه نوع ساده، آجدار و کلاف تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی تامین کننده های میلگرد در ایران بپردازیم و نگاهی هم به لیست فروشندگان میلگرد داشته باشیم تا شما با دقت و آگاهی بالا این محصول را خریداری کنید.

تأمین کننده های میلگرد در ایران چه کسانی هستند؟

شاید سابقه برخی از تولیدکنندگان میلگرد در ایران، بالای 50 سال باشد. تمامی این مجتمع‌های فولادی در تلاش هستند تا با بهترین امکانات و تجهیزات، میلگردهای باکیفیت تولید کنند. بسیاری از این کارخانه‌ها ظرفیت بالایی در سال دارند و به عنوان تولیدکنندگان اصلی میلگرد شناخته می‌شوند.
به حق می‌توان گفت ایران در زمینه تولید میلگرد به خودکفایی رسیده است؛ به طوری که تا به الان بسیاری از تولیدکنندگان در داخل کشور توانسته‌اند محصولات خود را صادر کنند. کارخانه‌های بسیار زیادی هستند که میلگرد تولید می‌کنند و معرفی همه‌ی آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد؛ ما تصمیم گرفتیم که برخی از مهمترین تامین کنندگان میلگرد را بررسی کنیم.

تأمین کننده های میلگرد در ایران چه کسانی هستند؟

تأمین کننده های میلگرد در ایران

• کارخانه ذوب آهن اصفهان: همه‌ی افراد کارخانه ذوب آهن را می‌شناسند. میلگردهای تولید شده شرکت ذوب آهن به عنوان بهترین میلگرد شناخته شده در بازار فولاد است. ذوب آهن در اصل یکی از مهمترین تامین کنندگان میلگرد در ایران است که برای تولید محصولات خود از استاندارد روسی تبعیت می‌کند.

• مجتمع فولاد میانه: کارخانه میانه هم یکی از مجهزترین و بهترین تامین کنندگان میلگرد در ایران است؛ بسیاری از افراد فعال در حوزه آهن از کیفیت محصولات این کارخانه بسیار رضایت دارند.

• مجتمع فولاد نیشابور: مجتمع فولاد نیشابور محصولات باکیفیت تولید می‌کند و جز برندهایی است که خیلی از افراد فولاد آن را می‌شناسند.

• مجتمع فولاد آناهیتا گیلان: میلگردهای این کارخانه در گرید A2 و A3 جز بهترین میلگردهای بازار فولاد هستند. تمامی محصولات این برند بر اساس استاندارد روسی و ایران است.

• مجتمع فولاد بردسیر کرمان: این مجتمع فولادی 230 هزار تن در سال ظرفیت دارد و سال‌هاست که در زمینه تولید میلگرد و سایر مقاطع فولادی فعالیت دارد.

• فولاد روهینا جنوب: مجتمع روهینا دزفول میلگردهای خود را بر اساس استاندارد ، آمریکا، انگلیس و همچنین ایران تولید می‌کند و محصولات آن کیفیت بالایی دارند.

لیست فروشندگان میلگرد

لیست فروشندگان میلگرد

در کشور ما شرکت‌های مختلفی در زمینه فروش میلگرد فعالیت دارند که یکی از آنها مجموعه آهن 724 است. فروشگاه آهن 724 یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تامین میلگرد است. علاوه بر این، این شرکت فولادی در زمینه فروش بسیاری از مقاطع فولادی هم فعالیت دارد. این شرکت باتجربه و همچنین با وجود کارشناسان خبره توانسته است خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه دهند.
قیمت مناسب این شرکت، ارائه خدمات، تضمین کیفیت از مهمترین ویژگی‌هایی است که باعث شده است مشتریان زیادی داشته باشد. علاوه بر این، شما در سایت آهن 724 به صورت روزانه می‌توانید قیمت تمامی مقاطع از جمله میلگرد، تیرآهن، قوطی پروفیل، ورق فولادی، لوله و ... را در سایت مشاهده کنید. تمامی قیمت‌ها به صورت روزانه آپدیت می‌شوند و در سایت برای کاربران قابل مشاهده است.
شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت میلگرد ذوب آهن، آناهیتا گیلان، نیشابور، روهینا جنوب، زاگرس ، ظفر بناب و بسیاری از کارخانه‌های داخلی به سایت آهن 724 مراجعه کنید. علاوه بر این می‌توانید با کارشناسان ما تماس داشته باشید و برای خرید میلگرد، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

نوشتن دیدگاه