سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
میلگرد بستر | نمایندگی فروش میلگرد بستر در فایف

قیمت میلگرد بستر را از نمایندگی فروش میلگرد بستر بخواهید. در فایف شما می توانید با خرید مستقیم و بدون واسطه از هر دو فاکتور کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب برخوردار شوید. از طرفی کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید میلگرد بستر  هستند. شما می توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان ما پرسیده و سپس در نهایت اقدام به خرید دستگاه مورد نیاز و متناسب با حجم تولید و کارگاه خود نمایید.

مقاوم سازی ساختمان ها مخصوصا ساختمان های با ارتفاع بلند از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل، مهندسین و کارشناسان صنعت ساخت و ساز همواره باید این نکته را در نظر داشته باشند. استفاده از میلگرد بستر یکی از رایج ترین اقداماتی است که برای مقاوم سازی ساختمان ها انجام می گیرد. میلگرد بستر عبارت است از یک رشته فولادی که با ساختار خاص نردبانی یا خرپایی ساخته می شود. در واقع، برای ساخت میلگرد بستر لازم است دو میلگرد با ضخامت بسیار کم حدود ۴ میلیمتر در فاصله مشخصی از یکدیگر قرار گرفته و سپس این فاصله به کمک مفتولی دیگر به صورت خرپایی یا نردبانی پر شود.

قرار گرفتن میلگرد بستر در ساختار دیوارهای سفالی و اجری باعث می شود تا مقاومت دیوار به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. این مساله باعث می شود تا فشارهای اضافی وارد بر انواع دیوار خنثی گردد. به این ترتیب، در مواردی که در اثر زلزله یا باد، نیروهای اضافی به دیوار وارد می گردد، دیوار مقاومت بهتری نشان خواهد داد.

میلگرد بستر | نمایندگی فروش میلگرد بستر در فایف

ویژگی های میلگرد بستر چیست؟

کاربرد میلگرد بستر در مقاوم سازی ساختمان از ویژگی های منحصر به فرد آن نشات می گیرد. یک میلگرد بستر از دو میلگرد نازک طولی و آجدار ساخته شده است. این میلگردها در فاصله مشخصی از یکدیگر قرار گرفته و به کمک مفتول های نازک تر به صورت نردبانی یا خرپایی به یکدیگر متصل می شوند. میلگرد بستر به کمک جوشکاری مقاومتی ساخته می شود. از آنجا که فولاد به مرور زمان می تواند دچار خوردگی و فرسایش شود، بنابراین معمولا فولاد به کار برده شده در ساخت میلگرد بستر همراه با یک پوشش مناسب گالوانیزه پوشانده می شود.

این پوشش کمک می کند تا مقاومت میلگرد بستر در برابر خوردگی و فرسایش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. میلگرد بستر را می توان برای مقاوم سازی انواع دیوار شامل دیوار سفالی، دیوار آجری، دیوار باربر و غیر باربر و مانند آن به کار برد. آجدار بودن سطح میلگرد بستر باعث می شود تا میزان چسبندگی آن به ملات دیوار افزایش پیدا کند. همین مساله، گام مهمی در مقاوم سازی دیوار خواهد بود.

قیمت میلگرد بستر چقدر است؟

قیمت میلگرد بستر به قیمت میلگردهای صاف و آجدار بستگی دارد. به طور کلی، هر گونه تغییر در قیمت میلگرد می تواند قیمت میلگرد بستر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. تخمین قیمت روزانه میلگرد به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت جهانی آهن، میلگرد و فولاد
  • قیمت ارز و نوسانات ارزی
  • مسائل بین المللی
  • تورم داخلی
  • تحریم ها
  • مشکلات سیاسی و اقتصادی

برای اطلاع از قیمت روز میلگرد بستر می توانید به وبسایت فایف مراجعه نمایید. شرکت فایف اصفهان یکی از معتبرترین تولید کنندگان میلگرد بستر اصفهان به حساب می آید.

قیمت میلگرد بستر چقدر است؟

از کجا میلگرد بستر بخریم؟

در حال حاضر گروه تولیدی صنعتی فایف معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت در زمینه تولید میلگرد بستر به حساب می آید. بنابراین افراد جهت خرید میلگرد بستر می توانند به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند. شرکت فایف اصفهان واقع در شهرک صنعتی اشترجان از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون توانسته است محصولات باکیفیت خود را در کشور و جهان به فروش برساند. قیمت میلگرد بستر در وبسایت گروه تولیدی صنعتی فایف به صورت کاملا به روز و آنلاین برای شما درج شده است و شما می ‌توانید هر کدام از دسته بندی های مختلف را به همراه مشخصات و قیمت آن در این وب سایت فروشگاهی مشاهده کرده و اقدام به خرید نمایید.

نوشتن دیدگاه