سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
نمودار قیمت میلگرد راد همدان

گرید میلگرد با توجه به خواص مکانیکی آن، نشان دهنده میزان کششی میلگرد است. قیمت میلگرد راد همدان با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند وزن میلگرد تعیین می‌شود. مجتمع راد همدان فعالیت اصلی خود را از سال 1390 شروع کرد و این مجموعه در سال 1396 به بهره برداری رسید. ظرفیت این مجتمع تولیدی در سال به 500 هزار تن می‌رسد. میلگردهای تولید شده این کارخانه از سایز ۸ تا ۳۲ با کیفیت A3 و A4 است. میلگرد های تولید شده مجتمع راد همدان مطابق با استاندارد جهانی DIN و استانداردهای ملی ایران SNSO3132 است. میلگرد های این شرکت با نماد اختصاصی RAD قابل شناسایی است. قیمت میلگرد راد همدان روزانه دارای نوسان است و باید به صورت روزانه از قیمت این محصول مطلع شد. فروشگاه اینترنتی آهن 724، قیمت روزانه میلگرد های راد همدان را در وبسایت خود قرار می دهد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت میلگرد همدان بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نمودار قیمت میلگرد راد همدان

آرشیو نمودار قیمت میلگرد همدان

فروشگاه اینترنتی آهن 724 عرضه کننده محصولات شرکت راد همدان است. قیمت میلگرد های راد همدان بر اساس عواملی چون نوسانات قیمت آهن آلات، قیت طلا،قیمت دلار و... تعیین می شود.چون قیمت میلگرد راد ثبات ندارد، فروشگاه اینترنتی آهن 724 قیمت روز میلگرد همدان را در وب سایت خود قرار می دهد. هم چنین شما می توانید برای مشاهده نمودار قیمت میلگرد همدان به وبسایت آهن 724 مراجعه کنید. برای مثال در تصویر زیر می‌توانید آرشیو نمودار قیمت میلگرد راد همدان را مشاهده کنید که فروشگاه آهن 724 در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. همانطور که در تصویر زیر می بینید قیمت میلگرد 14 از 30 آبان تا 9 آذر مانده بود ولی از 9 آذر روند کاهشی داشته است. آهن 724، نمودار میلگرد را طی 15 روز گذشته را در اختیار مشتریان عزیز می گذارد تا با اطلاعات کامل خرید کنند. یکی از راه های اطلاع از آخرین قیمت میلگرد راد همدان، مراجعه به کانال قیمت لحظه ای میلگرد است که توسط گروه صنعتی آهن 724 مدیریت می شود در این کانال تلگرامی همواره به روزترین قیمت میلگرد کارخانه جات مختلف قابل مشاهده و دسترسی است.

آرشیو نمودار قیمت میلگرد همدان

آهن 724 ارائه انواع میلگرد همدان به قیمت روز

میلگرد راد همدان یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان میلگرد در کشور است که با استاندارد DIN تولید و روانه بازار فولاد می‌شود و به عنوان کارخانه ای شناخته می‌شود که با استفاده از تجهیزات مدرن، محصولات باکیفیت تولید می‌کند. همانطور که در مطالب بالا گفتیم آهن 724 ارائه دهنده محصولات باکیفیت میلگرد همدان است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت یا از طریق کارشناسان این مجموعه، میلگرد راد همدان را بخرید. هم چنین با وجود اینکه تمامی قیمت ها در جدولی جداگانه موجود هستند، اگر باز هم در مورد میلگرد راد همدان سوالی دارید و قرار است که برای خرید این محصول اقدام نمایید، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اقدام برای خرید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه