سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
خرید میلگرد از کارخانه به صورت مستقیم

به‌ منظور خرید میلگرد از کارخانه لازم است تولید کنندگان برتر را شناسایی کرده و سپس اقدام به خرید نمود. میلگرد به عنوان یکی از مصالح مهم در ساختمان‌ سازی به شمار می‌رود که برای افزایش استحکام و مقاومت سازه کاربرد دارد.
مصرف‌ کنندگانی که قصد خرید میلگرد دارند، می ‌توانند با مراجعه به بازارهای آهن از قیمت ‌ها اطلاع یافته و سپس اقدام به خرید نمایند. همچنین افرادی که به دنبال میلگرد با قیمت‌ مناسب هستند، با خرید میلگرد به صورت مستقیم از کارخانه، می‌توانند خریدی مقرون ‌به‌ صرفه و مطمئن را تجربه نمایند.
در ادامه مبحث ما را همراهی نمایید تا بیشتر به نحوه خرید میلگرد از کارخانه بپردازیم.

نحوه خرید میلگرد به صورت مستقیم از کارخانه

برای خرید میلگرد از کارخانه، لازم به ذکر است که کارخانجات تولید کننده میلگرد، شرایط فروش یکسانی ندارند. به همین منظور مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت کارخانه های تولید میلگرد، با بخش فروش محصولات تماس بگیرند.
کارشناسان فروش، مشتریان را در انتخاب مناسب ترین میلگرد، قیمت آن و حجم قابل فروش راهنمایی می کنند. سپس مشتری با انتخاب نوع میلگرد و حجم آن، تاریخی را به منظور بارگیری میلگردها با واحد فروش هماهنگ می کند.
در این مرحله لازم است مشتری مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کند و زمان تحویل و بارگیری محصول، اقدام به تسویه حساب نماید. با این روش، مشتریان می‌ توانند میلگرد را به صورت عمده از کارخانه خریداری نمایند و هزینه آن به مراتب کمتر از خرید میلگرد به صورت جزئی است.

نکات مهم خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

نکات مهم خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

به منظور خرید میلگرد از کارخانه لازم است مشتریان نسبت به شرایط فروش کارخانه و ویژگی میلگردها آگاهی کافی داشته باشند. برخی از شرایطی که هنگام خرید باید از آن اطلاع پیدا کرد، از این قرار هستند.
انتخاب مناسب ترین نوع میلگرد و ابعاد آن، اولین شرط برای خرید میلگرد است. به این معنا که باید شرایط دقیق میلگرد از جمله تعداد شاخه ها، نوع گرید آن و شماره میلگرد را دانست و متناسب با آن به خرید پرداخت.
اطلاع از وزن میلگرد نیز برای خرید مطمئن لازم است. مشتریان با استفاده از وزن میلگردها می توانند قیمت میلگردها را محاسبه کرده و نسبت به جابجایی آن اقدامات مناسبی انجام دهند.
در نظر گرفتن ضوابط و قوانین فروش کارخانه میلگرد نیز یکی دیگر از نکات مهم است که هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.
پس از خرید نیز، پیگیری سفارش محموله از جانب مشتریان باید انجام گیرد تا بتوانند به موقع سفارش خود را تحویل بگیرند.

جمع بندی

همانطور که اشاره کردیم، خرید میلگرد از کارخانه شرایطی دارد که باید مشتریان قبل از خرید، از آن آگاه باشند. به این ترتیب، مشتریانی که قصد خرید میلگرد به صورت عمده دارند، می توانند به صورت مستقیم از درب کارخانه اقدام به تهیه میلگرد نمایند.
مشتریان می توانند با کمک کارشناسان فروش آهن 724، مناسب ترین میلگرد را انتخاب نموده، سفارش دهند و زمان تحویل محموله را پیگیری نمایند. همچنین مشتریان با مراجعه به سایت آهن 724 نیز، می توانند از قیمت ها و شرایط فروش میلگرد آگاه شوند.

نوشتن دیدگاه