سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
علامت اختصاری میلگرد ابهر

میلگرد رپری که زن با عملکرد های موجود در بازار است که به واسطه دارا بودن کیفیت بسیار بالا برخی از افراد سودجو سعی می‌کنند انواع تقلبی را با نام میلگرد ابهر به فروش برسانند و محصول را در اختیار مشتریان قرار دهند تا سود زیادی از این کار نصیبشان شود. اکثر میلگردهایی که با کیفیت بسیار بالا در کارخانه ها تولید می شوند دارای نماد و نشان تجاری هستند که به مشتریان کمک می کند تا محصولات با کیفیت بالاتر خریداری کنند و تنها محصولات اصل بخرند.
میلگرد ابهر نیز از این قاعده مستثنا نیست و با دارا بودن نام تجاری حک شده بر روی آن به راحتی می توان و اصل بودن محصول موردنظر پی برد. در این مقاله قصد داریم به علامت اختصاری میلگرد ابهر بپردازیم و به همین دلیل برای خرید محصولی با کیفیت با نماد تجاری درست در این مقاله با ما همراه باشید.

علامت اختصاری میلگرد ابهر کدام است؟

کارخانه تولیدی فولاد کیان ابهر مانند سایر کارخانجات تولیدی میلگرد با کیفیت مخصوص خود را بر روی محصولات حک می‌کند که این نماد kfa_tc است که تمامی حروف آن با حروف بزرگ نوشته شده اند و در فواصل معینی با یکدیگر قرار گرفته اند.
اگر به حروف به کار برده شده در این عبارت توجه کنید متوجه میشوید که کی اف ای مخفف کلمه فولاد کیان ابهر است و به همین دلیل این محصول با این نام تجاری در بازار به فروش می‌رسد.
نام نماد اجاره میلگرد فولاد کیان ابهر در فواصل منظم و همچنین با اندازه های کامل معین بر روی میلگرد در شده است به صورتی که امکان تقلب در آن وجود نداشته باشد، به همین دلیل با دقت به این نام تجاری می توانید بهترین محصول را خریداری کنید.

آرم هک شده بر روی میلگرد ابهر

آرم هک شده بر روی میلگرد ابهر

همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شده آرم حک شده بر روی میلگرد ابهر عبارت kfa tc است که به راحتی می توانید آن را بر روی محصول تشخیص دهید این آرم و علامت بر روی عاج های محصول درج شده است و به راحتی قابل مشاهده است و اندازه آن اندازه متوسطی از به صورتی که این عبارت بر روی میلگرد به راحتی جای بگیرد.
سایت آهن 724 یکی از مجموعه های معتبر در حوضه فروش انواع فولاد است. این مجموعه بصورت اینترنتی نیز فعال بوده و افراد می توانند خرید خود را به راحتی از طریق همین مجموعه انجام دهند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. شما می توانید با اطمینان از اصل بودن میلگرد، خرید خود را انجام دهید.

نوشتن دیدگاه