سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
قیمت پروفیل آهن + وزن و مشخصات انواع پروفیل آهنی در شهرآهن

قیمت پروفیل آهن و مشخصات انواع پروفیل آهنی را در آهن آلات شهرآهن مشاهده نمائید. کاربرد آهن آلات در ساخت سازه های عمرانی بسیار اهمیت دارد. میلگرد، قوطی، نبشی و پروفیل از جمله آهن آلاتی هستند که برای ایمن سازی و استحکام انواع ساختمان به کار می روند. به همین دلیل، بخش عمده ای از قیمت مسکن نیز به قیمت انواع پروفیل آهن و میلگرد بستگی خواهد داشت. انواع پروفیل آهن، گونه ای از محصولات فولادی هستند که در شکل های مختلفی تولید می شوند. نبشی، قوطی، پروفیل Z، پروفیل باز و پروفیل بسته اصطلاحات رایجی هستند که در هنگام انتخاب و خرید پروفیل آهنی به گوش می رسند. هر شخص بنا بر نیاز خود باید بهترین پروفیل آهنی را انتخاب کرده و خریداری نماید. انواع پروفیل آهن در ساخت درب و پنجره، حفاظ و نرده ساختمان، پل های شهری، ساخت راه پله و مانند آن ها به کار می روند. البته نوعی از پروفیل ها نیز با عنوان پروفیل صنعتی شناخته می شوند که در صنایع نظامی کاربرد ویژه ای دارند. قیمت پروفیل آهن به تمامی فاکتورهای یاد شده بستگی خواهد داشت. ضخامت پروفیل، طول پروفیل، روش تولید (نورد گرم یا نورد سرد)، نوع پروفیل و کاربرد آن، از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت پروفیل آهن محسوب می شوند. برای اطلاع از قیمت پروفیل آهن و دیگر آهن آلات می توانید به وبسایت شهرآهن مراجعه نمایید. مقایسه قیمت پروفیل در فروشگاه آنلاین شهرآهن می تواند به تصمیم گیری برای خرید پروفیل آهن با قیمت مناسب کمک کند. همچنین وزن و مشخصات انواع پروفیل آهنی در شهرآهن برای دسترسی راحت تر شما نیز قرار داده شده است.

قیمت پروفیل آهن + وزن و مشخصات انواع پروفیل آهنی در شهرآهن

قیمت پروفیل آهن

پروفیل آهن یکی از پرمصرف ترین نوع آهن آلات در ساختمان سازی و پل سازی است. این محصول، در انواع مختلف و به شکل های متنوعی ساخته می شود. به همین دلیل نیز پروفیل آهنی کاربردهای گسترده ای در صنعت و ساختمان سازی پیدا کرده است. پروفیل های آهنی از طراحی و ساخت اسکلت ساختمان گرفته تا ساخت و نصب درب و پنجره و حتی چهارچوب های درهای چوبی ساختمان، به کار می روند. بنابراین طبیعی است که تغییر قیمت پروفیل صنعتی بتواند بر قیمت تمام شده مسکن و ساختمان تاثیر بسزایی داشته باشد. قیمت پروفیل آهن به ویژگی های ساختاری این نوع آهن آلات بستگی دارد. ضخامت، طول، نوع سطح مقطع، ابعاد سطح مقطع، نوع پروفیل (باز یا بسته) و روش تولید پروفیل (نورد گرم یا سرد) همگی بر قیمت پروفیل آهن تاثیر می گذارند. علاوه بر این فاکتورها، برخی عوامل جانبی نیز می توانند قیمت پروفیل آهن را تغییر دهند، از جمله:

  • قیمت جهانی فولاد
  • تصمیم گیری های سیاسی و اقتصادی
  • نرخ ارز
  • هزینه های حمل و نقل
  • هزینه نگهداری
  • سود واسطه ها

این نکته را در نظر داشته باشید که خرید انواع پروفیل در حجم بالا با کمترین واسطه از کارخانه کم هزینه تر است. در واقع، هر چه تعداد واسطه ها کمتر باشد، مسلما خرید باصرفه تری خواهید داشت. علاوه بر این، در خرید پروفیل با حجم بالا، معمولا کارخانه تخفیف هایی را برای مصرف کنندگان در نظر می گیرد. حتی اگر حجم پروفیل مورد نیاز شما چندان زیاد نیست، خرید با واسطه کمتر از کارخانه، مناسب تر خواهد بود. شرکت شهرآهن توانسته است با خرید مستقیم انواع پروفیل از کارخانه، هزینه های خریداران را تا حد زیادی کاهش دهد. بنابراین اگر قصد خرید پروفیل با قیمت مناسب دارید، توصیه ما به شما ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین شهرآهن است.

قیمت پروفیل آهن

وزن و مشخصات انواع پروفیل آهنی

معمولا پروفیل آهن سطح مقطع مربع یا مستطیل دارد. ضخامت هر نوع پروفیل بر عملکرد و استقامت آن تاثیرگذار است. علاوه بر این، نوعی از پروفیل تحت عنوان پروفیل باز با شکل I و T تولید می گردند که قدرت خمش بالایی دارند. هر چند قدرت پروفیل T نسبت به I بسیار بالاتر است که همین موضوع، قیمت آن را گران‌تر می کند. ضخامت، ابعاد و سطح مقطع انواع پروفیل با یکدیگر تفاوت دارند و همین مسئله نقش بسزایی در تنوع کاربردی آن ها خواهد داشت. علاوه بر این، تنوع ابعاد انواع پروفیل آهنی بر وزن آن ها نیز تاثیرگذار است. مسلما هر چه وزن پروفیل آهن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پروفیل ها در دو گروه اصلی پروفیل باز و بسته تقسیم بندی می شوند. پروفیل های باز شامل نبشی، انواع پروفیل I، انواع پروفیل T، انواع پروفیل Z و پروفیل کلاهی هستند. در مقابل گروهی از پروفیل ها تحت عنوان پروفیل بسته شناخته می شوند. قوطی با سطح مقطع مربعی و مستطیلی و پروفیل با مقطع HSS از جمله پروفیل های بسته به حساب می آیند. تعیین نوع پروفیل آهن مورد نیاز و مقدار آن باید توسط کارشناس یا مهندس ساختمان انجام گیرد. هر گونه خطا در تعیین این موارد می تواند هزینه های سنگینی را بر مصرف کننده تحمیل نماید. بهتر است قبل از خرید انواع پروفیل، قیمت آن ها را در وبسایت شهرآهن بررسی کنید. مقایسه قیمت پروفیل آهن در کارخانه های مختلف، کمک می کند تا خریدی باصرفه تر داشته باشید.

نوشتن دیدگاه