سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان چقدر است؟

میلگردها یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تجهیزاتی هستند که می توان از آن ها در صنایع مختلف استفاده کرد. یکی از صنایعی که می توان آن را جزء مصرف کنندگان اصلی میلگرد به شمار آورد، صنعت ساخت و ساز است که متنوع ترین میلگردها را می توان در این صنعت مشاهده کرد. میلگردها تنوع بسیار زیادی دارند و هرکدام از نظر میزان ضخامت، اندازه و وزن در گروه های مختلفی قرار می گیرند. در این مطلب تصمیم داریم درخصوص وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان صحبت کنیم و ببینیم این قطعات با چه اوزانی به بازار عرضه می شوند.

وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان چقدر است؟

وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان چقدر است؟

میلگردها از جمله تجهیزاتی هستند که به صورت انبوه در کارخانجات داخلی تولید می شوند. یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین مجموعه هایی که به صورت اختصاصی به تولید و عرضه میلگرد می پردازد کارخانه ذوب آهن اصفهان است. این مجموعه با سال ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه به یکی از متخصص ترین و مطمئن ترین برندهای تولید میلگرد در بازار داخلی تبدیل شده است. تمامی صنعتگران از کیفیت کالاهای تولید شده توسط این کارخانجات مطلع هستند و از همین روست که می توان گفت، میلگرد ذوب آهن اصفهان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.
شما در هنگام تهیه میلگرد از این کارخانجات با 4 گرید مختلف رو به رو هستید، گریدهای A1,A2,A3 وA4. هرکدام از این گریدها دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی هستند که حتما می بایست قبل از انتخاب محصول و نهایی شدن سفارش اطلاعات لازم را از فروشنده کالا دریافت کنید. علاوه بر این، وزن میلگرد نیز از دیگر مواردی است که می بایست در هنگام خرید به آن دقت کنید. وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان به گروه های مختلفی دسته بندی می شود. هر میلگرد با گرید و وزن مخصوصی که دارد، می تواند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.
شما می توانید بسته به انتظارات خود از محصول، مناسب ترین نوع آن را تهیه کنید. در ادامه و در بخش بعدی اطلاعاتی دقیق درخصوص طبقه بندی وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان به شما عزیزان ارائه می کنیم تا از این طریق بتوانید با این دسته بندی ها بیشتر آشنا شوید.

جدول وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان

جدول وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان

از مهم ترین عواملی که می توان به کمک آن کیفیت میلگرد را تشخیص داد، وزن آن است. گاهی اوقات خریداران و متقاضیان میلگرد، اطلاعات تخصصی در این زمینه نداشته و نمی دانند که چگونه می توانند از وزن کالای موردنظر خود اطمینان حاصل کنند. در درجه اول بهتر است حتما محصول خود را از مجموعه ای تهیه کنید که صحت اعتبار آن در دست باشد.
شرکت ذوب آهن اصفهان از مجموعه های مهم تولید میلگرد در کشور است که به دلیل سطح کیفی بالای محصولات خود در بین مصرف کنندگان شهرت زیادی پیدا کرده است. این مجموعه ها برای کسب اطلاع علاقمندان و افزایش آگاهی خریداران اطلاعاتی کامل و جامع درخصوص وزن میلگرد تولیدشده ارائه می کنند. روش های مختلفی وجود دارد تا بتوانید وزن میلگرد تهیه شده را بدست آورید. یکی از این روش ها محاسبات دستی است که البته می تواند کمی وقت گیر و دشوار باشد. این محاسبات به شرح زیر هستند.

وزن میلگرد=( شعاع(به توان2)* 3.14 *طول * 7.8) / 1000

این معادله می تواند با کمک در نظر گرفتن مقادیری از چگالی میلگرد که در اینجا مقدار (7.8) در نظر گرفته شده است، وزن نهایی محصول را به شما بدهد. اما اگر زمانی برای انجام این محاسبات ندارید و تمایل دارید هرچه سریع تر به وزن میلگرد دسترسی داشته باشید، می توانید به جدول زیر مراجعه کنید.جدول زیر، جدول وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان است که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

سایز میلگرد ذوب آهن اصفهان (mm)   وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان (kg)
12  10.6 
 14 14.5 
16  19 
18  24 
20  29 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص انواع میلگرد ذوب آهن اصفهان از اطلاعات موجود در سایت ساز و کار مراجعه کنید. این سایت، به صورت جامع و کامل تمامی اطلاعات محصولات تولید شده توسط کاخانجات ذوب آهن اصفهان را به شما عزیزان معرفی کرده و در انتخابی بهتر یاریتان می کند. لیست کامل محصولات، اطلاعات فنی و تخصصی به همراه لیست قیمت روز هریک از آن ها در فروشگاه اینترنتی آهن724 قرار گرفته و علاقمندان از سراسر کشور می توانند به این مجموعه مراجعه کنند.

 

نوشتن دیدگاه