سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
میلگرد بهبهان

خوشبختانه با احداث کارخانه های تولید کننده میلگرد در بسیاری از شهر های کشور امکان دسترسی به این محصول به آسانی فراهم شده است. از مهم ترین و با کیفیت ترین میلگرد های تولیدی کشور در کارخانه های بهبهان به تولید می رسند. این کارخانه سعی بر آن دارد تا محصولات تولیدی خود اعم از میلگرد را با استانداردهای جهانی و با ویژگی های فنی نزدیک به جدول اشتال در اختیار خریدارن قرار دهد. تجهیزات و امکانات این کارخانه برای تولید میلگرد از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا محسوب می شود.
از مزیت های میلگرد بهبان می توان به این نکته اشاره کرد که این محصول علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. از این رو فروشگاه اینترنتی آهن 724 سعی بر آن دارد تا محصولات این کارخانه بخصوص انواع میلگرد را در اختیار مشتریان قرار دهد. میلگرد های تولیدی کارخانه بهبهان دارای انواع متفاوتی هستند و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

میلگرد بهبهان

میلگرد بهبهان

میلگرد بهبهان در سه وع A1، A2 و A3 به تولید می رسد. میگرد A1 را با عنوان میلگرد نرم می شناسند و برای مصارفی مانند ساخت و ساز مناسبت دارد. نوع A2 با نام میلگرد نیمه خشک نیز شناخته می شود و دارای وزن مشخصی است. انواع آجدار و آج فنری این میلگرد نیز برای ساخت و ساز های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.
میلگردA3 را میلگرد خشک نیز می نامند. از مشخصات فیزیکی این میلگرد به نوع آجدار و جناغی آن می توان اشاره کرد. این ویژگی های سبب شده ایت که بتوان از این محصول در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد. میلگردهای بهبهان با چسبندگی بالایی که نسبت به بتن دارد به خوبی درون بتن می ماند و استحکام آن را افزایش می دهد. انواع میلگرد بهبهان از طریق کارخانه سازنده، بازار آزاد و فروشگاه های حضوری و اینترنتی که نمایندگی این کارخانه محسوب می شوند قابل سفارش است. خرید میلگرد از بازار آزاد می تواند هزینه های بیشتری را به خریداران تحمیل کند.

استعلام قیمت میلگرد بهبهان در آهن 724

برای استعلام قیمت میلگرد می توان از طریق سایت های معتبر کارخانه های تولید کننده اقدام نمود. فروشگاه اینترنتی آهن 724 یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه خرید و فروش و استعلام قیمت کارخانه های معتبر است. میلگرد بهبهان را می توان از طریق فروشگاه 724 استعلام قیمت کرد. با مراجعه به سایت آهن 724 می توان از آخرین اخبار روز مربوط به دنیای میلگرد و آهن آلات مطلع شد. کارشناسان این مجموعه آمادگی این را دارند تا اطلاعات لازم برای خرید انواع میلگرد را به مشتریان ارئه دهند.

نوشتن دیدگاه