سبد خرید شما خالی می باشد.
 0 
میلگرد shrm

 همان‌طور که می‌دانید هرکدام از کارخانه‌های میلگرد با یک نماد و علامت اختصاری، میلگردها را تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌کنند، در این میان کارخانه نورد گرم سمنان یکی از تولیدکنندگان میلگرد است که در از سال 1383 فعالیت خود را شروع کرد و هدف عمده آن تولید میلگردهای ساده و آجدار در 12 متری است. میلگردهای این کارخانه از سایز 8 الی 25 تولید می‌شوند و از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند.

میلگرد shrm

میلگرد shrm مربوط به کدام کارخانه است؟

 shrm به عنوان علامت اختصاری میلگرد نورد گرم سمنان در نظر گرفته شده است. هرکدام از علامت‌های اختصاری درج شده بر روی میلگردهای هرکارخانه، در اصل می‌تواند به عنوان یک نماد برتر نشان دهنده هویت و اصالت آن کالا باشد. در بازار فولاد، میلگرد نورد گرم سمنان برای بسیاری از فعالان حوزه فولادف به راحتی با این علامت و نماد قابل تشخیص است.

میلگرد shrm مربوط به کدام کارخانه است؟

ویژگی های میلگرد shrm

کارخانه نورد گرم سمنان، تنها کارخانه در استان سمنان است، به همین دلیل تا به الان توانسته است پاسخگوی نیاز بسیاری از نیازهای ساخت و ساز و پروژه‌ای باشد. مهم‌ترین ویژگی میلگرد این کارخانه این است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی استفاده شود. میلگردهای آجدار این کارخانه در گرید A2، A3 و همچنین A4 تولید می‌شود و ساختار آج آن‌ها به صورت هفت و هشت یا همان جناقی است. آهن 724 یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه فروش و تأمین میلگرد نورد گرم سمنان است. برای دسترسی به قیمت این محصول میتوانید با مراجعه به سایت به قیمت روز میلگرد نورد گرم سمنان دسترسی داشته باشید. در جدولی جداگانه قیمت این محصول در سایز و ابعاد مختلف برای کاربران قابل مشاهده است. در نهایت می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

نوشتن دیدگاه